Center for Økonomi og Indkøb

Center for Økonomi og Indkøb består af ansvarsområderne økonomi og budget, regnskab, udbud
og indkøb, samt ledelsesinformation.

Centerets opgaver er:

  • Budgetlægning, løbende budgetopfølgninger, regnskabsaflæggelse overordnet for hele kommunen

  • Udarbejdelse af takst- og budgettildelingsmodeller, befolkningsprognose samt mere ad-hoc-prægede økonomiske analyser
  • Vedligeholdelse af økonomisystem (kontoplan, adgange/rettigheder m.v.), oplæring af nye brugere i økonomisystem, hotline-bistand til brugere af økonomi- og indkøbssystem

  • Håndtering af moms, mellemkommunale refusioner, statsrefusioner

Udbud og indkøb, herunder procesplanlægning og gennemførelse af udbud samt den systemmæssige understøttelse af indkøb

  • Udarbejdelse af tværgående ledelsesinformation

Center for Økonomi og Indkøb er åbent:

Mandag: kl. 8-14
Tirsdag: kl. 8-14
Onsdag: kl. 10-14
Torsdag: kl. 13-17
Fredag: lukket

Kontakt

Center for Økonomi og Indkøb

Telefon: 56 18 20 00

Email: oekonomi@solrod.dk

Solrød Center 1, 2680 Solrød Strand

Vi anbefaler, at du bruger sikker mail, når du skriver til os.

Skriv via Borger.dk (Borger)

Skriv via Virk.dk (Virksomhed)