Godkendelse af private leverandører

Solrød Kommune tilvejebringer det frie leverandørvalg for hjemmehjælpsmodtagere på frivalgsområdet via godkendelsesmodellen

Det betyder, at alle firmaer, der opfylder Solrød Kommunes godkendelseskriterier, kan blive godkendt som leverandør. 

Solrød Kommune behandler ansøgninger to gange årligt henholdsvis den 1. maj og den 1. november. 

Du kan ansøge om at blive leverandør på fritvalgsområdet ved at anvende selvbetjeningslinket her.

 

Herunder kan du orientere dig i Solrød Kommunes dertilhørende dokumentation

Aftaler om fritvalgsydelser indgås enten efter udbud eller efter godkendelsesmodel

Hjemmeboende borgere kan visiteres til Solrød Kommunes Indkøbsordning.

For Indkøbsordningen anvender Solrød Kommune godkendelsesmodellen, hvor kommunen godkender ansøgeren ud fra de kriterier, som kommunen har stillet op for kvaliteten til Indkøbsordningen.

Det betyder, at alle firmaer, der opfylder Solrød Kommunes godkendelseskriterier, kan blive godkendt som leverandør. 

Hvis du er interesseret, se venligt nedenstående vejledning og øvrige bilag.

 

Kontakt

Center for Økonomi og Indkøb

Telefon: 56 18 20 00

Email: oekonomi@solrod.dk

Solrød Center 1, 2680 Solrød Strand

Vi anbefaler, at du bruger sikker mail, når du skriver til os.

Skriv via Borger.dk (Borger)

Skriv via Virk.dk (Virksomhed)